راهنمای مشتریان

نحوه پیگیری سفارش وسایل ناخن

پیگیری سفارشات توسط مشتری

گاها پیش میاد که در برخی از فروشگاه های اینترنتی مشتری بعد از نهایی کردن سفارش بلاتکلیف می ماند که سفارشش در چه مرحله ای است .اصلا آیا سفارش در سیستم ثبت شده ؟ بعد از چند روز که از ثبت سفارش گذشته اکنون در کدام مرحله است ؟ آیا تحویل پست شده ؟ کد رهگیری چه می شود ؟

در فروشگاه وسایل ناخن علی بانو سعی شده ترتیبی اتخاذ شود که تمام این موارد برای مشتریان عزیز واضح و شفاف مطرح شود و نگرانی بابت این مسائل از سمت مشتری نباشد

پس از ثبت سفارش ابتدا یک پیامک برای شما ارسال می شود که مطمئن شوید سفارش شما ثبت شده است .

بعد از جمع آوری سفارش و تحویل آن به شرکت های پستی ، یک پیامک مبنی بر تحویل مرسوله برای ارسال به همان شماره ای که داخل سفارشتان ثبت شده ارسال می گردد .

در این پیامک می توانید کد رهگیری مرسوله ی خود را مشاهده نمایید .

سپس روی لینک پیگیری سفارش کلیک کنید .کد رهگیری را وارد کنید و از موقعیت سفارش خود به طور کامل مطلع شوید .

تنها نکته مهم این است که کد رهگیری را شرکت های پستی به طور اتومات برای شما می فرستند و این اتفاق زمانی می افتد که سفارش شما تحویل شرکت های پستی شده و پرسنل شرکت های پستی مرسوله را بارکد بزنند که این اتفاق در ایام تعطیل صورت نمی پذیرد و باید صبر کنید تا در روزها و ساعات کاری و اداری این امر میسر شود .

اگر به هر دلیل ابهامی وجود داشت یا کد رهگیری برایتان ارسال نشد می توانید سریعا با مشاورین ما در قسمت فروش تماس بگیرید یا به شماره های موجود در قسمت تماس سریع در واتساپ پیام بدهید تا اقدامات لازم صورت پذیرد .

چنانچه در این زمینه پیشنهاد و یا انتقادی دارید خوشحال می شویم که با مشاورین فروش ما مطرح کنید یا از طریق واتساپ و پیامک موضوع را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *