آنلاین شاپ ناخن

این روزها به دلیل مشغله زیاد و وقت کم بسیاری از خانم هایی که در زمینه کاشت ناخن و حوزه ی بیوتی کار می کنند وقت زیادی برای مراجعه مداوم به فروشگاه های ناخن برای تهیه وسایل مورد نیاز خود را ندارند .اینجاست که یک آنلاین شاپ ناخن معتبر می تواند راه گشا باشد .

به علاوه اینکه تنوع محصولات ناخن بسیار گسترده شده و ممکن است یک شخص ناخنکار یا استاد سالن مجبور باشد برای تهیه ی وسایل کاشت ناخن به فروشگاه های مختلفی سر بزند .
شاید بتوان گفت بهترین راه حل این مشکل برای ناخنکاران مراجعه به فروشگاه های آنلاین ناخن و فروشگاه هایی است که علاوه بر فروش حضوری ، امکان سفارش آنلاین و خرید غیر حضوری را نیز برای مشتریان و ناخنکاران مهیا می کنند .

یک آنلاین شاپ ناخن معتبر می تواند مزایای بسیاری برای ناخنکاران داشته باشد که به اختصار بعضی از آنها را برای شما بیان می کنیم :

۱) صرفه جویی در وقت با خرید آنلاین :

یکی از مزایای فروشگاه آنلاین معتبر برای ناخنکاران این است که در سالن یا خانه خود نشسته و بدون مراجعه حضوری سفارش خود را از طریق سایت یا تلفنی یا از طریق واتساپ و پیامک ثبت می کند و به این ترتیب وقت زیادی برای مراجعه حضوری به فروشگاه صرف نمی کند .

۲)راحتی خرید محصولات از آنلاین شاپ ناخن :

از دیگر مزایای یک فروشگاه آنلاین معتبر ناخن این است که برای تهیه ی وسایل ناخن نیازی نیست شخص ناخنکار در گرما و سرما و باد و باران ، در ترافیک سنگین و هوای آلوده ، مجبور باشد مسافت زیادی را طی کند و به فروشگاه بیاد تا اقلام خود را تهیه کند .

علاوه بر این گاها بعضی ناخنکاران بعد از خرید مجبور می شوند بار سنگینی را از فروشگاه به محل کار خود انتقال دهند .
اینجاست که در صورت خرید از آنلاین شاپ ناخن ، تمامی وسایل در مدت زمانی کوتاه ، بسته بندی شده و حاضر و مرتب ، درب سالن یا منزل به شما تحویل می دهد .

۳) تمرکز لازم در خرید وسایل ناخن مورد نیاز حین خرید از فروشگاه آنلاین ناخن :

شما ناخنکار گرامی یا استاد ناخن می توانید داخل سالن نشسته ، برای خود یک فنجای چای یا قهوه بریزید ، عکس و قیمت محصولات را مشاهده کنید ، مقایسه های لازم را انجام دهید و با آسودگی خاطر محصولات را بررسی کنید و در آخر آنچه را ترجیح می دهید تهیه کنید .

در فروش حضوری وسایل ناخن ممکن است بعد از گذشت مدتی خسته شوید .مخصوصا اینکه انتخاب لاک ژل نیاز به دقت و صرف انرژی و مقایسه های زیادی است و با تحلیل انرژی انتخاب و خرید وسایل برایتان چندان خوشایند نباشد .

۴)مقایسه قیمت یک محصول در چندین فروشگاه در مدت زمان کوتاه از طریق فروشگاه آنلاین :

از طریق فروشگاه های آنلاین این امکان مهیا شده که شما قیمت یک محصول را در مدت زمان کوتاهی در چند فروشگاه از طریق تلفن همراه یا لپ تاپ خود مشاهده کرده و فروشگاهی که محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب تر عرضه می کند انتخاب نمائید .

۵ ) دسترسی به محصولات تاپ و درجه یک ناخن در هر کجا که هستید از طریق فروشگاه ناخن آنلاین:

شما در هر شهر و روستا و منطقه ای که باشید می توانید به راحتی از طریق فروشگاه های آنلاین ناخن اقدام به خرید و تهیه ی جدید ترین محصولات عرضه شده در بازار نمایید

البته که خرید از یک آنلاین شاپ معتبر و متعهد دارای مزایای دیگری نیز می باشد که ما ( فروشگاه وسایل ناخن علی بانو ) به بیان همین چند مورد اکتفا می کنیم و در ادامه به اختصار به بیان خصوصیات آنلاین شاپ وسایل ناخن علی بانو می پردازیم :

آنلاین شاپ ناخن بانو

فروشگاه وسایل ناخن علی بانو تلاش کرده تا در همه ی لاین ها فعالیت داشته باشد و بهترین خدمات و محصولات ناخن را با مناسب ترین قیمت در خدمت تمام ناخنکاران و اساتید سالن های زیبایی قرار دهد .
در این راستا تلاش شده تا در کنار فروشگاه حضوری وسایل ناخن در تهران ، نیاز ناخنکاران عزیز شهرهای دیگر را نیز براورده کنیم .

آنلاین شاپ ناخن بانو در چند زمینه مختلف فعالیت کرده و به چند شاخه تقسیم می شود :

۱) سفارش آنلاین وسایل ناخن از طریق سایت فروشگاه ناخن بانو با نام علی بانو ( Alibanoo.ir ) :

شما ناخنکار عزیز در هر کجای کشور حضور دارید از طریق سایت اینترنتی علی بانو می توانید تمامی محصولات و قیمت ها را به صورت آنلاین مشاهده کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا بر اساس میل خودتان محصولات مورد نظرتان با مناسب ترین قیمت برای پست یا تیپاکس شود و سریعا به دستتان برسد . در خود تهران هم امکان تحویل فوری از طریق پیک موتوری و اسنپ مهیا می باشد .

۲) سفارش آنلاین وسایل ناخن با تماس تلفنی :

برای تمامی ناخنکاران هر کجای کشور که باشند این امکان وجود دارد که با یک تماس تلفنی با شماره ی ۰۲۱۶۶۱۹۰۱۹۱ و همچنین ۰۹۳۰۹۵۹۳۱۹۵ به همکاران ما در قسمت فروش وصل شده سریعا سفارش خود را ثبت کنید و در صورت تمایل عکس محصولات و قیمت هارا از طریق شبکه های مجازی دریافت کنید .

۳) سفارش آنلاین وسایل ناخن با واتساپ و تلگرام :

در فروش آنلاین وسایل ناخن علی بانو این امکان وجود دارد که سفارش خود را از طریق واتساپ و تلگرام خود ثبت و پیگیری کنید و برای این منظور می توانید به واتساپ و تلگرام خط ۰۹۳۰۹۵۹۳۱۹۵ پیام ارسال نمایید .

ویژگی های آنلاین شاپ ناخن بانو :

یکی از مهم ترین فاکتور های یک آنلاین شاپ ناخن این است که معتبر باشد و ناخنکار عزیزی که تا به حال نه مکان فروشگاه را دیده نه پرسنل فروش را ، با اطمینان و خیال راحت سفارش خود را ثبت کند .

فروشگاه وسایل ناخن علی بانو دارای یک پیج اینستاگرام قوی با نام banoopbrr است که پست ها ، کامنت ها ، عکس فضای فروشگاه و استوری ها همه روزانه اکتیو بوده و با مشاهده ی آن این اطمینان حاصل می شود که فروشگاه ناخن بانو ، فروشگاه معتبری است .

سایت آنلاین شاپ علی بانو دارای اینماد ( نماد اعتماد تجارت الکترونیکی ) است که نشان از اعتبار سایت دارد .سایت فروشگاهی علی بانو در ترب نیز فعال می باشد و برای مشاهده ی فروشگاه ما در ترب میتوانید روی لینک فروشگاه بانو در ترب کلیک نمائید

علاوه بر این موارد تلفن ثابت و همراه موجود در فروشگاه برای مشتریان عزیزی که از راه دور اقدام به خرید محصولات ناخن می کنند در صورت تخلف قابل ردیابی است.

دومین ویژگی آنلاین شاپ ناخن بانو این است که تلفن ها همیشه سریع آماده ی پاسخگویی هستند و شمارا جهت خرید یا دریافت مشاوره ، راهنمایی خواهند کرد .

سومین ویژگی - خدمات پس از فروش آنلاین شاپ بانو :

چنانچه محصولی دارای عیب و ایراد باشد و به دست مشتری برسد و مشتری در خراب کردن آن بدون نقش باشد فروشگاه بانو مسئولیت را پذیرفته و جبران خسارت می کند .البته این مورد در آنلاین شاپ بانو به ندرت رخ می دهد اما گاها به دلیل حمل نامناسب بار در شرکت های گستی ممکن است اتفاق بی افتد .

در پایان این مقاله از شما عزیزان و ناخنکاران تهران و شهرستان ها تقاضا داریم چنانچه پیشنهاد یا انتقادی در جهت بهبود آنلاین شاپ ناخن فروشگاه بانو دارید با ما مطرح کنید .

 

 

فرو

سبد خرید

همین حالا هر چی لوازم ناخن لازم داری قسطی خرید کن بدون یک ریال سود یا پیش پرداخت

خانه
منو
حساب من