وبلاگ فروشگاه ناخن علی بانو

محصولات ناخن ویژه شب یلدا

شب یلدای ناخن کاران و اساتید سالن های زیبایی

شب یلدا یکی از سنت های دیرینه و بسیار زیبای ما ایرانیان بوده و هست . رنگ های شاد و تنقلات ساده و در عین حال جذابی با این شب گره خورده است .از انار و هندوانه گرفته تا بافت های زرشکی و طرح های آرایشی و طرح های ناخن یلدایی . رنگ های قرمز اناری . سبز های پاییزی و …

اکثرا خانم ها تمایل دارند ظاهر خود را ، از پوشش و لباس گرفته تا آرایش و مخصوصا رنگ و طرح ناخن های خود را متناسب با این شب شکل بدهند و یک هارمونی و هماهنگی بین رنگهای یلدایی و ظاهر خود برقرار کنند .

بازار کار سالن های زیبایی و مخصوصا لاین ناخن در این شب ها گرم تر از همیشه است .

به همین دلیل در قسمت مربوط به هنر ناخن ، رنگ ها و طرح های متنوعی متناسب با شب یلدا عرضه شده است .

محصولات ناخن ویژه شب یلدا

از جمله محصولات ناخن ویژه ی شب یلدا می توان به لاک ژل های قرمز شب یلدایی مثل لاک ژل های قرمز ساده یلدایی ،شاین دار یلدایی ، دیزاین ناخن طرح هندوانه و دیزاین های ناخن قرمز رنگ شب یلدایی و فویل های ناخن شب یلدایی که عمدتا دارای طرح های کاج سبز و قرمز ، قلب و شب برفی هستند اشاره کرد .

همچنین پودرهای دیزاین مخصوص شب یلدا مثل داستر و کروم ناخن قرمز و سبز مخصوص شب یلدا از جمله دیزاین هایی ست که ناخنکاران برای دیزاین و طراحی ناخن های مشتریان خود برای شب یلدا از آن بهره می برند .

در این راستا فروشگاه کاشت ناخن علی بانو به کمک کارشناسان بخش فروش و همچنین پرسش ونظرسنجی از مشتریان گرامی تلاش کرده یک گلچین مفید و مختصر از لاک ژل ها و دیزاین هایی که بیشتر شب یلدا مورد استفاده قرار می گیرد گردآوری کند تا ناخن کاران گرامی بتوانند به جهت برآورده کردن خواسته ی مشتریان خود برای شب یلدا راحت تر و سریع تر اقدام نمایند .

البته قبل از همه ی اینها ، ما پرسنل فروشگاه وسایل ناخن علی بانو به عنوان یکی از کامل ترین فروشگاه های وسایل کاشت ناخن در ایران قبل از هر چیزی دعا می کنیم و آرزومندیم که دل تمام مردم عزیز میهن مان مخصوصا در این شب ، شاد باشد ، سفره ی خانه هایشان رنگی و کانون خانواده شان در این شب ویژه گرم و صمیمی باشد .از صمیم قلب آرزو می کنیم نه فقط لباس ها و ناخن ها بلکه حال دلتان به زیبایی و شادابی شب یلدا باشد.

برای مشاهده ی محصولات ناخن ویژه شب یلدا می توانید روی لینک رنگی محصولات ناخن ویژه شب یلدا کلیک کنید و با انتخاب محصول مورد نظر خود هر چه زودتر کلکسیون وسایل ناخن خود را برای شب یلدا تکمیل کنید تا نزدیک شب یلدا با مشکل کمبود رنگ های یلدایی و دیزاین های کاشت شب یلدا مواجه نشوید و رضایت مشتری خود را برای شب یلدا جلب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *