وبلاگ فروشگاه ناخن علی بانو

همه چیز درباره کاشت لمینت ناخن

خرید لمینت ناخن
لمینت ناخن یا همان رابر بیس ناخن چیست ؟

لمینت ناخن یا همان رابر بیس ناخن ، ژلی با غلظت نسبتا بالاست (‌به نسبت لاک ژل ها ) و مانند کاشت پودر یا کاشت ژل ، نوعی کاشت محسوب می شود و از آنجایی که لمینت ناخن ژل است در زیر دسته ی کاشت ژل ها قرار می گیرد .

کاشت لمینتی چگونه است ؟

کاشت ناخن با لمینت و رابر بیس به این صورت است که یک لایه نازک از ژل روی صدف ناخن را می گیرد .این لایه ی چسبنده علاوه بر براق سازی موجب استحکام ناخن ها نیز می شود و خاصیت آن باعث می شود فرو رفتگی ها و ناهمواری های ناخن را گرفته و شکل و فرم زیبایی به صدف ناخن ها ببخشد. برای خشک کردن ژل لمینت ناخن ، نیاز است که از دستگاه ال ای دی یووی ناخن استفاده شود .

تفاوت لمینت ناخن با رابر بیس ناخن !

در اینجا ذکر یک نکته حائز اهمیت است و آن اینکه بر خلاف تصور برخی از ناخن کاران گرامی ، لمینت ناخن با رابر بیس ناخن هیچ تفاوتی ندارد و هر دو یک کارایی دارند و اینکه گفته می شود رابر بیس نیاز به پرایمر ندارد ولی لمینت نیاز دارد اشتباه است . بسیاری از شرکت هایی که لمینت های ناخن تولید می کنند در ادامه دقیقا همان محصول را بدون هیچ تغییری در ساختار محصول ، به اسم رابر بیس روانه بازار کرده اند . همکاری بسیاری از اساتید سالن و ناخن کاران حرفه ای نیز تائید کننده ی این مطلب است .

تفاوت کاشت لمینیت ناخن با کاشت پودری و کاشت ژل ناخن در چیست ؟

برای کاشت لمینتی ناخن از تیپ و فرمر استفاده نمی شود و از آنجایی که ژل لمینت ناخن مستقیما بر روی صدف ناخن قرار می گیرد این نوع کاشت ناخن به نسبت کاشت پودری و کاشت با ژل ، داراری ضخامت کمتری است و دلیل اینکه بسیاری از خانم های شاغل از این نوع کاشت ناخن استفاده می کنند همین مطلب است که  در عین زیبایی بخشیدن به ناخن ها ، ضخامت زیادی به ناخن ها نمی دهد و فرم طبیعی حفظ می شود

همچنین در این نوع کاشت ناخن ، از پودر و لیکوئید استفاده نمی شود بنابراین کاشت ناخن با لمینت ، حساسیت ها و دشواری های کاشت های دیگر را ندارد . بعلاوه اینکه مثل کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل قابلیت ترمیم را دارد .

لمینت های ناخن علاوه بر بی رنگ ، در رنگ های متفاوتی تولید می شوند تا دیگر نیازی به استفاده مجدد از لاک ژل نباشد .هرچند که ناخنکاران بسته به سلیقه و خواست مشتری می توانند روی کاشت لمینتی از لاک ژل نیز استفاده کنند یا طراحی های مختلفی روی کاشت لمینتی پیاده کنند .

مراحل کاشت لمینت ناخن

۱ زیر سازی ناخن

۲ مواد گزاری

توضیح مراحل کاشت لمینت ناخن :

همانند تمام روش های کاشت ناخن باید ابتدا زیر سازی مناسب انجام شود . به طور کل زیر سازی شامل مانیکورینگ ناخن ها ، گرفتن کوتیکول ها و ایجاد خش های به اندازه با استفاده از بافر می باشد .(در مقاله ای جدا ،‌به طور مفصل به مبحث مانیکور ناخن ها خواهیم پرداخت )

سپس از ضد قارچ مناسب و بعد از پرایمر ژل استفاده می کنیم . توجه نمائید که پرایمر مورد استفاده در روش کاشت لمینتی باید از نوع پرایمر ژل یا پرایمر غیر اسیدی ناخن باشد و به هیچ وجه از پرایمر اسیدی ناخن نباید استفاده شود .

در ادامه از بیس کات استفاده می کنیم و یک لایه بیس کات روی صدف ناخن زده و به مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه انگشتان را داخل دستگاه ال ای دی یووی قرار می دهیم .

حال نوبت به استفاده از خود ژل لمینت می رسد .در این مرحله باید دو نکته را مد نظر قرار دهیم  :

  1. اول اینکه به یکباره ژل زیادی را روی ناخن ها نمالیم که در ادامه نیاز به سوهان کشی زیادی نباشد .
  2. دوم اینکه مراقب باشیم به اطراف صدف ناخن ها ژل مالیده نشود و شره نکند .در صورت شره کردن و مالیده شدن ژل لمینت به اطراف صدف ناخن ، قبل از قرار دادن دست ها در دستگاه ال ای دی یووی ، آن را تمیز و خشک کنید .

برای استفاده از ژل لمینت ناخن ، ابتدا یک لایه از ژل را با فرچه ی خود ژل لمینت ، روی ناخن ها می مالیم و داخل دستگاه ال ای دی یووی ناخن قرار می دهیم . پس از خشک شدن لایه دوم را روی لایه ی اول می زنیم و مجدد انگشتان را داخل دستگاه قرار میدهیم .لایه ی دوم ژل لمینت را می توانیم به نسبت لایه ی اول ضخیم تر بزنیم .

در مرحله ی آخر نیز می توانیم از یک تاپ ژل مناسب استفاده کنیم و کار خود را تکمیل کنیم .

جمع بندی نکات کاشت ناخن با استفاده از لمینت یا رابر بیس ناخن :
  • کاشت لمینت ناخن با ایجاد یک لایه روی صدف ناخن باعث استحکام و پوشیده شدن ترک ها و ناهمواری های ناخن می شود .
  • کاشت ناخن با لمینت یا رابر بیس ، ضخامت مدل های دیگر کاشت ناخن را ندارد .
  • در کاشت ناخن با لمینت و رابر بیس ناخن از تیپ یا فرمر استفاده نمی شود .
  • مدت زمان لازم برای ترمیم مجدد کاشت لمینتی معمولا ۲۱ روز است.
  • کاشت لمینت بیشتر مناسب خانم هایی ست که تمایل دارند ناخن هایشان فرم غیر طبیعی نگیرد و در عین زیبایی ، شکل نرمال خود را حفظ کند .

 

فروشگاه علی بانو با بررسی برندها و همکاری بسیاری از اساتید ناخن و سالن دارهای گرامی، سعی داشته لمینت ها و رابر بیس های معتبر و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

جهت مشاهده و خرید لمینت ناخن و رابر بیس های ناخن می توانید روی لینک رنگی خرید لمینت و رابر بیس ناخن کلیک نمائید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *