دسته‌بندی نشده

ضد قارچ ناخن چیست و چه کاربردی دارد ؟

خرید ضد قارچ یا دهیدراتور ناخن
ضد قارچ ناخن چیست ؟

ضد قارچ یا همان دهیدراتور DEHYDRATOR در حوزه ی کار ناخن محلولی بی رنگ است که از اصلی ترین مواد مورد نیاز یک ناخنکار برای انجام هر نوع کاشتی می باشد و نمی توان آن را از مراحل انجام کار حذف کرد . چرا که چنانچه عمدا یا سهوا در حین انجام کاشت استفاده از آن را حذف کنیم کاشت ناخن ما به مشکل خواهد خورد .حال یا با بلند شدن کاشت از روی صدف ناخن یا با ایجاد قارچ زیر لایه ی کاشتی که انجام شده.

در چه نوع کاشت ناخنی از ضد قارچ یا دهیدراتور DEHYDRATOR باید استفاده کرد ؟

برای انجام کاشت ناخن چه از نوع کاشت پودری چه از نوع کاشت ژل باید از ضدقارچ ناخن یا همان دهیدراتور DEHYDRATOR استفاده شود.

در کدام مرحله باید از ضد قارچ ناخن استفاده کرد ؟

توجه نمائید که ضد قارچ را روی صدف ناخن و حتما قبل از زدن پرایمر باید استفاده کرد .نه میتوان آن را بعد از پرایمر و نه جای پرایمر استفاده کرد .زیرا ضد قارچ ناخن و پرایمر هر کدام عملکرد و تاثیر خاص خود را دارند .

کار اصلی ضد قارچ ناخن یا دهیدراتور چیست ؟

کار اصلی ضد قارچ از بین بردن چربی ها ، آلودگی ها و رطوبتی است که روی صدف ناخن وجود دارد که ممکن است در ظاهر به چشم نیایند.با این کار زمینه برای انجام مراحل بعدی کاشت فراهم می شود و همچنین احتمال ایجاد قارچ زیر لایه ی کاشت از بین می رود .

ضد قارچ ناخن چگونه عمل می کند ؟

محلول ضد قارچ یا دهیدراتور ناخن ، چربی ها و آلودگی ها و رطوبت اضافی روی سطح ناخن را ابتدا در خود حل کرده و سپس تبخیر می کند . به طوری که چند لحظه بعد از استفاده از ضدقارچ ، روی صدف ناخن یک لایه سفیدک ایجاد می شود که نشان دهنده ی آمادگی صدف ناخن برای انجام مراحل بعدی کاشت است.

استفاده از ضد قارچ ناخن به چه صورت است ؟

برای استفاده از ضد قارچ کافی است تنها یک الی دو لایه از محلول را روی صدف ناخن و اطراف کوتیکول بمالیم و استفاده زیاد از آن ممکن است سبب آسیب شود.

خرید کدام نوع ضد قارچ بهتر است ؟

ضد قارچ ها جهت سهولت کار ناخنکاران و میزان استفاده ای که دارند به شکل های مختلفی تولید می شوند و عمدتا سه گونه هستند :

  1. ضد قارچ هایی که طرفی شبیه لاک دارند و برای استفاده از آنها از فرچه ی موجود در پوکه ی ضد قارچ استفاده می شود  (‌معمولا حجم کم )
  2. ضد قارچ هایی که در قوطی های اسپری شکل توزیع می شوند و باید آنها را به آرامی روی سطح ناخن اسپری کرد ( معمولا حجم متوسط )
  3. ضد قارچ هایی که در بطری ها به صورت پمپی عرضه می شوند و برای استفاده از آنها می توان از پدهای بدون پرز استفاده نمود ( معمولا حجم بالا)

البته  در حین خرید ضد قارچ ناخن توجه داشته باشید روی ظرف و پوکه ، معمولا عبارت PREP یا Dehydrator درج شده است .

لازم به توضیح است فروشگاه علی بانو Alibanoo جهت تامین وسایل مورد نیاز اساتید سالن های زیبایی ، ناخنکاران و کاراموزان ، انواع ضد قارچ ناخن را در مدل های مختلف و برند های معتبر و در اندازه های متفاوت عرضه می کند .

جهت مشاهده و خرید انواع ضد قارچ ناخن می توانید روی لینک رنگی خرید ضد قارچ یا دهیدراتور ناخن کلیک نمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *