وبلاگ فروشگاه ناخن علی بانو

پرایمر ناخن چیست و چه کاربردی دارد ؟

خرید پرایمر غیر اسیدی و اسیدی ناخن

اصلآ پرایمر چیست ؟

در اینجا تصمیم داریم به طور مفید و مختصر در مورد پرایمر ها ، کاربرد آنها در کار ناخن و انواع کاشت ناخن، انواع پرایمر ها و زمان و طریقه استفاده از پرایمر ها صحبت کنیم.
پرایمرها موادی هستند که در صنعت های مختلفی از جمله رنگ و نقاشی ، آرایشی و میکاپ و صنعت ناخن کاربردفراوانی دارند.
اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه عملکرد پرایمر را بیان کنیم باید بگوییم پرایمر ها موادی هستند که مانند چسب دو طرفه عمل می کنند و مواد کاشت را محکم به صدف ناخن می چسبانند.

پرامر در کاشت ناخن چه کاربردی دارد ؟

پرایمر ها در زمینه ی کار ناخن نیز همین کاربرد را دارند و باعث چسبیده شدن مواد به سطح ناخن می شوند.
چنانچه بین سطح ناخن و مواد کاشت رطوبت یا هوا وجود داشته باشد باعث می شود کاشت ناخن انجام شده بعد از یک روز از صدف ناخن جدا شده و زمان و هزینه ای که صرف زیبا سازی ناخن خود صرف کرده اید هدر برود .بنابراین یک ناخنکار با پاکسازی سطح ناخن از آلودگی ها و چربی ها و در ادامه ، استفاده از پرایمر مناسب باعث می شود مواد کاشت ناخن تا مدت ها روی صدف ناخن باقی بماند .

انواع پرایمر ناخن و تفاوت ها

پرایمرهای ناخن به دو دسته ی اسیدی و غیر اسیدی تقسیم می شوند و همانطور که از نامشان مشخص است تفاوت این دو دسته در میزان اسید به کار رفته در ترکیبات پرایمرهاست.پرایمر های اسیدی به نسبت پرایمرهای غیر اسیدی قوی تر هستند و مواد کاشت را با چسبندگی بیشتری به صدف ناخن می چسبانند .

پرایمر های اسیدی دارای مقادیر فراوانی از اسید متاکریلیک در ترکیباتشان هستند . استفاده از پرایمرهای اسیدی ناخن بیشتر مناسب آن دسته از مشتریانی است که سطح ناخن آنها خیلی صاف و یا صدف ناخن آنها به طور طبیعی چرب است .بنابراین نیاز است که پرایمری قوی تر مورد استفاده قرار گیرد که پرایمرهای اسیدی قوی تر هستند.برای آن دسته از مشتریانی که صدف ناخن آنها بدون اشکال است یا از چربی طبیعی بالایی برخردار نیست بهتر است از پرایمرهای غیر اسیدی استفاده شود .مدت زمان خشک شدن پرایمر های اسیدی ناخن معمولا ۳ تا ۵ دقیقه و مدت زمان خشک شدن پرایمر های غیر اسیدی ناخن معمولا ۱ دقیقه است.

در حین خرید پرایمر ناخن توجه داشته باشید که روی پوکه ی مربوط به پرایمر های اسیدی عبارت Acid Based و روی پوکه ی پرایمر های غیر اسیدی عبارت Non Acid یا Free Acid درج شده است.
در اینجا ذکر این نکته حائز اهمیت است که پرایمر های اسیدی به نسبت غیر اسیدی ها دارای بویی تندتر بوده و به دلیل قویتر بودن ممکن است برای بعضی از مشترین حساسیت ایجاد کند و یک ناخنکار برای استفاده از پرایمرها باید نهایت دقت را داشته باشد.

روش استفاده از پرایمر ناخن

پرایمر ناخن را باید فقط بر روی صدف ناخن استفاده کرد و از آن بر روی تیپ یا مواد کاشت استفاده نمی شود.بعد از پاکسازی سطح ناخن با استفاده از پدو الکل یا پد و کلینزر ، برای استفاده از پرایمرها با استفاده از پد یا فرچه یک لایه از پرایمر را با دقت روی صدف ناخن می مالیم.البته دسته ی کمی از پرایمرها هستند که نیاز است دوبار از آنها استفاده شود و به اصطلاح دو مرحله ای هستند که در این صورت روی خود محصول دو مرحله ای بودن پرایمر قید می شود.

فراموش نکنید که در حین استفاده از پرایمرهای ناخن حتمآ از دستکش مخصوص و ماسک استفاده کنید و محیط کار را از لحاظ تهویه ی هوا بررسی کنید و در شرایط مطلوبی نگه دارید تا در ادامه سلامتی شمال عزیزان به خطر نیفتد .

خرید پرایمر ناخن

برای مشاهده و خرید انواع پرایمر های کاشت ناخن از فروشگاه علی بانو Alibanoo روی لینک خرید پرایمر ناخن کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *